BIO
Personal Profile

NIKOLA ŽINIĆ
co-chairman i chief creative officer reklamne agencije Bruketa&Žinić&Grey
Nikola Žinić je co-chairman i chief creative officer reklamne agencije Bruketa&Žinić&Grey koja djeluje kao brand, product & retail design hub unutar međunarodne mreže Grey. Agencija je do sada osvojila preko 500 nagrada za oglašavanje i dizajn. Prije ulaska u Grey grupu, Advertising Age proglasio ih je međunarodnom malom agencijom 2013. godine, a Campaign ih je 2014. svrstao među vodeće neovisne agencije na svijetu. Na globalnom Effie Indexu učinkovitosti 2012. rangirana je drugom najučinkovitijom neovisnom agencijom.
Nikola Žinić radio je za vodeće hrvatske oglašivače i brendove poput Podravke, Leda, Ožujskog piva, Kraša, Zagrebačke banke, Tele2, Atlantic Grupe, Hrvatske pošte, PIK Vrbovca, WWF-a i mnogih drugih. Bio je i kreativni direktor Brloga, specijalizirane digitalne agencije, koja je od 2010. do 2015. godine bila dio grupe Bruketa&Žinić OM, kada je vodio projekt Zagreb Be There mobilne aplikacije koja je u Parizu osvojila nagradu Tourism&Strategy za najbolji digitalni komunikacijski projekt.
Također, bio je član žirija na takmičenju Euro Effie i Effie Hrvatska te brojnim drugim domaćim i međunarodnim takmičenjima. Nikola je također design thinking mentor. Redovno vodi predavanja i radionice o inovativnom rješavanju problema i kreativnom razmišljanju za studente i profesionalce. Rođen je u Zagrebu 1968. godine, studirao je dizajn pri Arhitektonskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.